|
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Робота над науково-методичною проблемою школи: «Забезпечення оптимальних умов для розвитку соціально компетентної особистості учня, його нахилів, здібностей і талантів у процесі навчання та виховання.»
Колективні форми роботи: |
|
ЗДНВР; кер. м/о, мет. рада школи |
Ø Методичний колейдоскоп: « Специфіка компетентнісного підходу до навчання. Сутність понять "компетентність" та "компетенція" » Ø Семінар для вчителів: « Формування та розвиток життєвої компетентності: стратегія, технології, перспективи» Ø Методична панорама:" Педагогічна спіавпраця- це творче самоуправління дорослих і дітей" Педагогічне читання: « Розвиток життєвих компетентностей учнів на основі творчого використання педагогічних ідей В. Сухомлинського» Ø Вернісаж ідей: « Умови формування педагогічної майстерності вчителя» Ø Семінар- тренінг для вчителів : "Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання" Ø Методичний фестиваль- обмін досвідом роботи. |
вересень
жовтень
грудень
лютий
березень
квітень
травень |
||
2 |
Проведення методичних оперативних нарад |
щомісяця |
ЗДНВР |
3 |
Проведення предметних тижнів: Ø фізичної культури; |
вересень |
ЗДНВР; кер. м/о, вчителі-предметники |
Ø естетичного виховання |
жовтень |
||
Ø математики; Ø початкових класів |
листопад |
||
Ø історії та права; |
грудень |
||
Ø іноземної мови та світової літератури; |
січень |
||
Ø профорієнтації; |
лютий |
||
Ø українознавства; |
березень |
||
Ø біології та екології, хімії; |
квітень |
||
Ø безпеки життєдіяльності |
травень |
||
4 |
Організація та проведення І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін |
жовтень |
ЗДНВР; кер. м/о, вчителі предметники |
5 |
Організація та проведення І І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін |
Листопад- грудень |
ЗДНВР; кер. м/о, вчителі предметники |
6 |
Продовження роботи із самоосвіти вчителів |
протягом року |
ЗДНВР |
7 |
Робота методичної ради та шкільних методичних об’єднань |
протягом року |
ЗДНВР |
8 |
Проведення методичних днів, надання методичної допомоги в організації навчальної роботи |
4-та п’ятниця кожного місяця |
ЗДНВР; кер. м/о, |
9 |
Випуск інформаційно-методичних бюлетенів |
протягом року |
ЗДНВР кер. м/о, |
10 |
Організація та проведення шкільного конкурсу «Учитель року - 2016» |
жовтень |
ЗДНВР |
11 |
Організація роботи з молодими педагогами |
протягом року |
ЗДНВР; вчитель-наставник |
12 |
Організація роботи з обдарованими учнями |
протягом року |
18 грудня в нашій школі було проведено педагогічну раду у формі круглого столу на тему:
«Поєднання інноваційних і традиційних форм і методів роботи як один з напрямків підвищення якості навчально – виховного процесу»
Метою засідання педради було поглибити знання про інноваційні технології навчання, обмін досвідом з їх використання, обґрунтування доцільності впровадження інновацій в навчально-виховний процес, аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності.
Вчителі школи були активними учасниками під час проведення інтерактивних вправ «Мозковий штурм», «Займи позицію». Обговорювалися відкриті уроки вчителів школи, де прослідковувалося поєднання інноваційних і традиційних форм і методів роботи. Вчителі ділилися досвідом роботи з даної теми. Вчителем Дудник С. В. було проведено майстер - клас на тему: «Використання елементів інноваційних технологій критичного мислення на уроках світової літератури»
Педагогічна рада мала здебільшого навчальний характер. І якщо ми хочемо іти в ногу з часом, то мусимо прислухатися до всього нового, хоча, як кажуть, усе нове – це давно забуте старе. До того ж народна мудрість говорить : « Той, хто звертаючись до старого, здатен відкрити нове, гідний того, щоб бути учителем».